Monday, April 13

Äänestysasu

P4120132
P4120128 P4120127

Ylläolevissa kävin eilen täyttämässä yhden mun kansalaisvelvollisuuksista, eli äänestämässä ensimmäistä kertaa elämässäni! Tähän historialliseen hetkeen pukeuduin hyyyyvin perinteisesti, oikeestaan tämmönen kokonaisuus vois kohta olla jopa hyvin emmamainen. En vaan oo vielä ihan täysin varma oonko valmis luopumaan mun korkkari ja bleiseri minästä :-D Mukavuus helppous ja letkeys (ja ok, myös tää työ/koulu, koska korkkarit + päikkäri on ehkä maailman isoin nounou :-D), on vaan vieny mun sydämen ihan tyystin ja ainakin korkkarityttö on muuttunu jo täysin tennaritytöks!

Huhtikuun kulutetuin yhdistelmä on ollu kiistatta Vansit + mustat pöksyt + sotkunuttura. Onnellinen oon ollu, kun myös aurinkolasit on saanu heittää tohon yhdistelmään super monena päivänä! Lauantai-iltana noi sai ystäväks topin ja neuletakin, eilen päivällä puuvillaneuleen ja mun ihananihanan kevättakin, muutamia valintoja mainitakseni, heeh. Kello ja joku laukku, joka on yleensä kylläkin mun koulureppu, ehkä korvikset korviin "kruunaamaan" kokonaisuuden ja sit tarpomaan määränpäähän!

Vaikka tääkin asu on kaikessa yksinkertaisuudessaan jo supermukava ja rento asu, muuttuu tääkin seuraavan viiden viikon ajaks vieläkin mukavammaks. Kun leikkii ja vaihtaa vaippoja päivät pitkät, niin leggigsit saa ihan uuden arvon mun elämässä :-D Voisin ainakin yhden mun perinteisen päiväkotiasun kuvata tännekin, jos se perus päikkytätin arkityyli ei oo kaikille se tutuin...

Iskeekö tämmöset maailman yksinkertasimmat asut teihin vai ootteko enemmän trendien perään? :-)

2 comments:

  1. Mitä sä opiskelet kun saat leikkii ja vaihdella vaippoja?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lastenohjaajaks opiskelen (päikkäri puolella siis verrattavissa lähihoitajaan pelkillä perinpohjasilla päikkyopinnoilla) :-)

      Delete