Monday, March 23

The Liebster Award

Sain eilen (oonpas ajan hermolla, jihuu!) tämmösen kyssärihaasteen, jonka tarkotuksena on tuoda näkyvyyttä pienemmän mittakaavan blogeille. Ideana on vastata yhteentoista haasteen heittäjän tekemään kysymykseen ja sen jälkeen keksiä uudet 11 kyssäriä, jotka haluaa esittää haastamilleen bloggaajille. Emmin kysymykset oli sen verran hyviä, että mulla oli isot paineet keksiä omia kysymyksiä, hahaa! Tässä kuitenkin mun panos tähän haasteeseen:

1. Kissa vai koira? Perustele.

Koira! Oon aina ollu ehottomasti koiraihminen. Mun mielestä koirat vaan antaa paljon enemmän ja siitä on ihan erilailla iloo lemmikkinä vaikka se myös sit vaatiikin ihan eri tavalla. Mä en vaan osaa toimia kissojen kanssa! :-D Meen ihan paniikkiin jos kissa tulee ees lähelle hahaa

2. Mitä söit tänään aamupalaksi?
En mitään. Mä en pysty syömään aamusin, vaan mulle iskee jäätävä nälkä aina vasta pari tuntia myöhemmin ja jos koitan syyä ennen sitä, niin mulle tulee aaaaivan järrrrkyttävä olo. 

3. Mitkä on sun kolme lempparivaatetta?
Hmmm tää on yllättävän vaikee, koska nään mielessäni vaan kaikkii kivoja kesä asuja, mut koitan pohtia tätä sitä kautta, mitä oon tänä talvena käyttäny eniten..! BikBokin mustat farkut, Vilan raitamekko (tämä) ja H&M:n valkoinen sifonkipaita.

4. Yksi paikka, johon haluaisit juuri nyt matkustaa?
Lontooseen haluun aina! Mutta just nyt haaveilen pääseväni Saksaan, Berliini tai München (koska Xabi Alonso :-D) olis tosi siistejä! 

5. Mikä on hassuin sun muistamasi uni?

Voieeeii :-D Näitä on tsiljoona! Esim. tässä vasta näin semmosta unta, että mun kaveri pyys mua sen kanssa Thaimaaseen hoitamaan koiria. Seuraavana yönä tää sama kaveri lahjotti mulle sen uuden auton. Oon myös nähny unta, että mulle kerrottiin, että oon osa Ruotsin kuningasperhettä... Mun unet on aina tosi absurdeja mutta kuitenkin jollain tasolla ihan mahollisia tapahtua ja monesti nauran aamulla kippurassa omille unilleni! :-D

6. Millainen on sun unelmiesi perjantai-ilta?

Jos just nyt saisin päättää, niin tänne meille kokoontuis mun parhaimmat kamut, Miika olis lomilla ja meidän Aussi vahvistus kotona ja hengailtais meillä piiiitttkäääänn. Olis lämmin kesäilta ja pysähyttäis satamassa matkalla kaupungille. Voiaahh toi olis ihanaa! Mutta parin päivän päästä voin olla sitä mieltä, että unelma pe olis ilta kotona meidän kolmikolla eikä olis kiire mihinkään eikä kukaan häiritsis! 

7. Jos huomenna olisi joulu, mitä toivoisit lahjaksi?

Uutta imuria!!!! :-D 

8. Syksy vai kevät? Perustele.

Kevät. Kaikki lämpö ja aurinko on vielä eessä päin. Ruohon tuoksu pitkästä aikaa, aaahhh!

9. Mikä on oudointa, mitä teet yksin kotona silloin kun kukaan ei ole katsomassa?

Tää on paha, koska oon nykyisin enemmän yksin, kun kenenkään seurassa niin mikään juttu ei tunnu enää oudolta omasta mielestäni :-D Uusin juttu on, että en välitä enää yhtään mitä mulla on (tai ei oo) päällä kun oon kotona ja jos joskus ovikello sattuukin soimaan oon ihan paniikissa, kun pitää löytää jotain säädyllistä päälle... Ja mä juon maidon jne. suoraan tölkistä/pullosta!! Vähä ehkä tylsii juttuja...

10. Mikä sai sinut viimeksi nolostumaan?

ÖÖÖ. Mä en kyllä muista yhtään! Tää on tosi vaikee. Ei tuu mieleen ollenkaa!

11. Oliko se mekko mielestäsi valkokultainen vai sinimusta???

Olin jo unohtanu tän jutun... Mut se on sinimusta! :-D
IMG_8979
Siinä mun vuosi 2014 pähkinänkuoressa, kun en keksiny yhtäään mitään muutakaan kuvaa tähän...! Mutta moni viime vuoden tapahtumista on niin ikimuistosia, että ne antaa mulle potkua selviytyä tästä takatalvesta sekä inspiraatiota muunmuassa tohon Emmin esittämään 6.kysymyksen vastaukseen <3

Mun on pakko myöntää, että pitkien pohdintojenkaa jälkeen en keksiny kun yhden ainoan blogin joka täyttää ees jotenki sinnepäin tän haasteen kriteerit (alle 1000 seuraajaa?), joten kysyn Saralta ja kaikilta teiltä ketkä haluaa vastata näihin kysymyksiin, että


1. Kuka fiktiivinen hahmo (tv:stä, leffoista, kirjoista...) muistuttaa omasta mielestäs eniten sua ittees? Miksi?

2. Ketä ihailet kaikista eniten?
3. Jos saisit matkustaa elämäsi aikana enää vain yhteen paikkaan/kaupunkiin mikä se olis? 
4. Ton sun elämäsi viimeisen lomareissun jälkeen, mihin kaupunkiin asettuisit asumaan?
5. Jokaisella naisella on joku sarja, jonka kattomiseen ne ei vaan kyllästy. Mikä on sun tämmönen sarja?
6. Minkälainen on sun unelmien mekko? Mihin tilanteeseen se olis?
7. Mehu, limsa, lonkero vai viini? Miksi?
8. Mitä soitinta haluaisit osata soittaa?
9. Tän hetken lempibiisisi?
10. Jos oot/olisit sinkku hakisitko mukaan Ensi treffit alttarilla -ohjelmaan?
11. Mikä on ollu tähän mennessä sun tän vuoden paras ostos?

2 comments: