Sunday, March 1

Hiihtoloma

Tää viikko meillä oli tosiaan lomaa koulusta. Mun alkuperäiset suunnitelmat oli tehdä töitä niin paljon kun mahdollista, mutta lopulta en päässy koko viikkona kassalle istuskelemaan...
Kokosin puhelimesta löytyneistä kuvista katsausta mun hiihtolomaan ja tältähän se näytti:
IMG_9926
1. Viikko sitten perjantaina kokoonnuttiin tosiaan kavereiden kanssa tänne meille ekaa kertaa sitten poikien armeijan alun ja minkä osuvan lausahduksen Joe mulle antokaa <3 2. Cheeers, tätilook vaihtu pitkästä aikaa vähä blingimpään! 3. Lauantaiaamu alko erittäin heikosti eikä vähiten yöllä puhjenneen jäätävän korvakivun takia... 4. Lauantain deitti-iltaa Hedbergin kaa - ja tää iltahan ei tosiaan menny ihan niinkun olin suunnitellu :-D

hiihtis2
1. En voi käsittää et toiki tohelo on ollu jo puoli vuotta maailman toisella puolella ja nyt vasta Skypeteltiin ekan kerran! Onneks jo parin kuukauden päästä saan ton takas - Henni lupas tuua tällä kertaa lakanoiden lisäks myös hammasharjan tänne <3 2. Aivan sairaan hyvää kebabii omin kätösin väännettynä! Oon keräilly hyviä reseptejä tässä hetken aikaa ja kohta puoliin ajattelin iskee niitä tännekin. 3. Koiratreffeilyy serkun pikkuriikkisen dogin kaa pitkästä aikaa. 4. Yhtenä iltana oli pakko uhrata pari tuntia myös koulujutuille, että saan yhen havainnointitehtävän joskus tehdyksi...

IMG_9928
1. Vauva oppi antamaan tassua <3 2. Kummitädin aarre <3 3. Greytä ootellessa... Mähän lähin tohon leffaan tosi huonoin odotuksin: en ollu jaksanu lukea ekaa kirjaa kun korkeitaan 50 sivua ja ottaen huomioon leffan saaman murskakritiikin nii en tosiaankaa oottanu suuria. 4. ...vaan miten kävikään :-D Grey is all over me haha! Seuraavana päivänä painelin ostamaan 2. ja 3. kirjan ja kuuntelin leffan soundtrackii repeatilla! Henkilökohtasesti en välitä niistä kaikista yksityiskohtasimmista seksikohtauksista, mutta tarina ja idea on nii loistava että en vaa saa tosta tarpeekseni!

IMG_9930
1. Coolit lasit Happy Mealista :-D 2. Close up kuvaa rypyistä ja ihohuokosista 3. Viikon käytetyimmät kengät. Kumpparit ja asfaltti helmikuussa? Enpä olis uskonu vielä pari viikkoo sitten, mutta periaatteessa en valita, kunhan tää ei vaan oo mikää välikevät ennen takatalven tuloo... 4. Tähä asuunki kuuluu vielä noi kumpparit. En niinkää välitä ulkonäöstä kun käytän koiraa ja naapurit onki saanu todistaa vaikka minkälaisia asukokonaisuuksia... :-D

hiihtis5
1. Mulla oli melkone Bridget Jones olo parin päivän ajan, kun olin käytännössä lukittautuneen kotia villasukissa ja fleece pöksyissä, kun luin vaan noita kirjoja :-D lounaaks syödyt murot kruunas kokonaisuuden! 2. Tyttöjeniltaa söpön yökyläilijän kanssa! 3. Eilen päivällä olin vielä kolmososan puolessa välissä (ja ykköskuvassa, eli perjantaiaamupäivänä otetussa sama juttu kakkososan kans), mutta nyt sekin on jo loppu ja oon ihan hukassa, että mitäs nyt?! 4. Tänään kuvasin päivällä juhlameikkipostausta varten, eli sitä tulossa piakkoin! :-)

Semmonen rentoiluviikko mulla takana! Nyt ootan jo melkein innolla, että pääsee takas koulunpenkille ja saa ruotuun tän löhöilyn. Varsinkin, kun vietin kolme päivää super tiiviisti noiden kirjojen parissa ilman sen suurempia ihmiskontakteja nii ei haittaa yhtää palata takas arkeen.

No comments:

Post a Comment