Thursday, February 19

Päivän parhaat

Helloooo! Tänään (ja muutenkin viime päivinä) mut on saanu iloseks:

P2190059

Mun ystävänpäivätulppaanit. Osuin kyllä tällä kertaa värivalinnassa harvinaisen oikeeseen. Kerrankin otin jotain niistä normaaleista valkosista poikkeavaa ja on kyllä niin mahottoman nätit kukkaset ollu! Oon muutenkin ehottomasti sitä mieltä, että tulppaanit on parhaimmillaan about neljäntenä päivänä, eli ne on kivasti tuonu auringon kanssa piristystä mun arkeen. Nyt nää lauantaina ostetut alkaa olla jo pikkuhiljaa ihan loppu jo, eli täytyy suunnata kukkakaupoille taas.


19.2.

Tiistaina leivotut laskiaispullat. Nääkin oli kyllä parempia näin vanhoilla päivillään kun mitä ihan uuni tuoreina. Call me crazy mut näi oli näitten kohalla ihan ehottomasti! Liekö syynä tuo hieman ruskettunu pinta vai mikä... Kohta ajattelin vispata hurjan määrän kermaa ja syyä kunnon laskiaispullan (tai pari) vielä nyt pari päivää viivellä, nomnom.


19.2.3

Puhtaat lakanat. Ostettiin perjantaisella Ikea reissulla meille uus peitto ja lakanat, jotka vihdoin eilen pesin (uudella huuhteluaineella joka sekin on IHANAA) ja aamulla vaihdoinkin ihan puhtaat ja upouudet lakanat sänkyyn. En malta oottaa, että pääsen illalla käpertymään tonne muhkeuteen! Vaihteen vuoks ostettiin muuten valkoset lakanat, mutta saa nähä miten kauan ne pysyy valkosena mun punasen tukan kanssa :-D


19.2.4

Sannin uus biisi. Tää on pauhannu tässä huushollissa repeatilla koko viikon. Pitkästä aikaa, edellinenhän oli siis Jenni Vartiaisen Minä sinua vaan tossa muutama viikko sitten :-D, joku biisi taas kolahtaa näin kovasti! Yleisestikin oon viime aikoina kuunnellu lähinnä suomalaista ja Suomen kielistä musiikkia pois lukien Ed Sheeranin haha. Mutta mikäs siinä, kun täällä kotimaassa kerran tehään näin hyviä biisejä!

P2190050

Tää kaveri. Vietetään täällä viikot ja suurin osa viikonlopuistakin ihan kaksistaan ja meistä on tullu ihan huippu tiimi! Meillä on yhteiset rutiinit ja ajat, jotka menee aina ihan plörinäks kun poikaystävä on täällä :-D Parasta on, kun Oivalla on jääny se pahin pentuvöyhötys jo taakse ja nykyisin se vaan kaipaa tosi paljon rakkautta ja jakelee sitä myös autuaasti mulle. Tässä parhaillaankin se köllöttelee mun vieressä koivet kohti kattoa ja välillä antaa pusuja <3
Nyt kuitenkin meidän tiimi saa taas viikonloppuvahvistuksen, kun lähetään näillä näppäimillä hakemaan poikaystävää junalta! Meillä on superkivoja suunnitelmia viikonlopulle, jotka nekin saa mut luonnollisesti tositosi iloseks just nyt :-)


No comments:

Post a Comment