Thursday, February 26

Mun meikki arkena

Meikki-infoo pukkaa!
Pohjustuksena sen verran, että vielä varmaan puoli vuotta sitten en suurinpiirtein osannu tehä naamalleni mitään. Toki perushommat oli iha ok:sti hanskassa, mutta olin todella lujasti juurtunu tiettyihin maneereihin enkä jaksanu paneutua meikkaukseen pätkän vertaa. Vuosi sitten otin ripsienpidennykset, mitkä tietty vaan lisäs tätä laiskuutta.
Mutta! Sitten aloin miettimään miten toimin mun ylppärimeikin kanssa ja tutustuin Youtuben meikki vloggaajiin ja erityisesti yhteen tiettyyn, jota voin tänä päivänä "syyttää" siitä, että mulla menee meikkeihin kuukaudessa nykyisin enemmän rahaa kun aikasemmin kokonaisen vuoden aikana :-D Kannattaa siis kurkata Lozcurtis Youtubessa, voi juku sanon minä. Nykyisin mulle meikkipohja ja -voide on sydämenasia ja senpä takia (muumuassa) mulla on täysin eri meikit arkimeikkiin ja ns. juhla- tai spessutilanteisiin. Tässä siis kuitenkin ne tuotteen joita käytän lähes aina arjessa!
pohjustus
aseet
Kaikki mun naamatuotteet arkimeikissä ei oo mitään kingejä yksinään, tota poskipunaa lukuunottamatta, mutta yhdessä tää kombo saa aikaan ihan passelin lopputuloksen. Silti mulla on hakusessa vielä etenkin parempi peitevoide, toi e.l.f:n kun on aavistuksen väärää sävyä ja lisäks sen pysyvyys ja peittävyys ei oo iha nii priimaa kun toivoisin! Puuterina mulla on Maybellinen FitMe perheen puuteri, johonka mätsäävä meikkivoidekin multa löytyy, mutta sitä käytän tosi harvoin nykyään (koska mulla on myös kaks muuta meikkivoidetta, what :-D)! Tota meikkivoidetta mulla on jo toinen puteli menossa syystä että se on aina ollu tarjouksessa ja tää tarjoushaukkahan ei voi ostaa mitään normaalihinnalla... Siitä syystä muutamat muut Lumenen meikkivoiteet on aina jääny tän jalkoihin, mutta luulen että vihdoin tulevaks kesäks hommaan sen CC voiteen tän tilalle! Poskipunana sitten vielä Chanelin vähän rusehtava poskipuna, joka antaa myös kivasta hohtoo kasvoille. Tän kaa ei tartte laitella enää muuta hohtoo ja aurinkopuuteria en oikein arjessa tykkää käyttää... :-)

Ja meikkivoiteen mä levitän H&M:n BB-voidesiveltimellä mikä on ihan kingi! Puuterihuiskuna mulla on ihan ikivanha e.l.f:n unelmanpehmeä kabukisivellin. Poskipunassa olikin sitten oma siveltimensä ja peitovoide levittyy mun mielestä parhaiten sormilla!

P2260097
Silmät ja kulmat mä puolestaan laitan ojennukseen yllänäkyvällä viisikolla. En arkiaamuina jaksa säätää luomivärien tai liian monimutkasten kulmatuotteiden kanssa, joten nää on erittäinkin riittävät. Joskus saatan jopa sutasta kulmiin pelkästään tota Lumenen väriä antavaa kulmageeliä, kun oikein laiskotuttaa. Muuten toi on aika basic tavaraa ja nää on ihan mun luottojuttuja! Mun mielestä H&M:n meikkituotteet on hintalaatusuhteeltaan erinomaisia ja esimerkiks niiden kulmatuotteita oon käyttäny ihan iät ja ajat jo.

P2260126
Ja vikana vielä Babylipsin Dr.Rescuee huuliin ja sit oon doone. Aiemmin käytin tosi paljon erilaisia huulipunia, mutta nykyisin tuntuu jotenkin, että ne ei enää istu mun arkiseen tätilookiin :-D Jotain on kuitenkin pakko olla huulilla ja tää Dr.Rescue on aika passeli hoitamaan sen homman vaikka ei väriä oikein annakaan...
20150226-112331 valmis
Lopputuloshan on sitten tuollainen. Mä oon aina ollu sitä mieltä, että nää arkiset meikkirutiinit ei muuta mun ulkonäköö käytännössä ollenkaan, mutta nyt kun noi kuvat laitto vierekkäin nii onhan toi nyt helkkarinmoinen muutos! Kuitenkin, mun mielestä lopputulos on kivan luonnollinen ja freesi. En kuitenkaan pysty jotenkin sisäistämään, että saan omin pikku kätösin ja noin vähällä määrällä tuotteita noin huomattavan eron aikaan. Huhhuh.

Vai mitä mieltä siellä ollaan? Onko jo iha tarpeeks pakkelia vai ihan kivan näkönen? Seuraavaks teenkin sitten jonkun spesiaalitilanteen meikin... Ehkä viikonloppuna? Nyt kuitenkin ryntään justiinsa ton jälkimmäisen näkösenä keskustaan metsästämään Fifty shades of Greyin tokaa ja kolmatta osaa 8-) Eilen kävin kattomassa elokuvan ja kun ykköskirja jo löytyy nurkista pölyttymästä niin on pakko nyt vihdoin lukee myös ne muutkin osat (niinkun olisin muka lukenu sen ykkösosanki :-D)!

4 comments:

  1. kivalta näyttää ja joo ois kiva nähä jotain juhlavampaakin meikkiä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla! :-) koitan keretä viikonloppuna kuvaamaan yhenlaisen version juhlavammasta meikistä!

      Delete
  2. Mä käytän myös tota Lumenen kulmakarvageeliä ja oon vannonut sen nimeen jo monta vuotta! Todella hyvä tuote ainakin mun mielestä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mäkin oon, nyt kun vihdoin sain ostettua sen, ollu tosi tyytyväinen siihen! Niin moni- ja helppokäyttönen :-)

      Delete